reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Mataninová

Michaela Mataninová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jedna z mnohých "Millennial generation"... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Šťastie nechodí po horách, ale po ľuďoch ... v Dháke

Michaela Mataninová

Šťastie nechodí po horách, ale po ľuďoch ... v Dháke

Veľa ľudí chodí na misie z rôznych dôvodov. Pred tým, než som sa o misii dozvedela, som ani veľmi nerozmýšľala nad mojími dôvodmi. Moje rozhodnutie bolo spontánne keď som náhodne natrafila na článok o deťoch žijúcich v slamoch (chatrčiach)a o tom, ako sa im organizácia snaží pomôcť získať aspoň základné vzdelanie. Chcela som sa cítiť o trošku lepšie. Tak psychicky. Možno si uvedomiť, čo všetko mám a to, čo všetko nemám, že mi vôbec nechýba. A chcela som pomôcť. No pomoc prišla mne...

  • 3. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 936x
  • 2
Ked´sa chceš stať letuškou, východniarku stretneš všade..

Michaela Mataninová

Ked´sa chceš stať letuškou, východniarku stretneš všade..

Tak ťažko sa zobúdza za tmy. Vonku tma a pod perinou tak teplo. Ale skúseností nikdy nie je dosť a treba zbierať všade. Aj napríklad na konkurze “za letušku”. Neznášam lietanie. Väčšina ľudí si lietanie užíva, no ja panikárim už cestou na letisko. Občas nepanikárim až tak veľmi. Zvyčajne po pár (viac ako pár) pohároch vína. Aj si pamätám, ktorý let mi túto traumu spôsobil. Pamätám si, že žena sediaca napravo sa prežehnala pred vzlietnutím a od vtedy si všetky náboženské prejavy na palube spájam s blížiacou sa katastrofou. Ak však bežne lietate niektorými arabskými aerolinkami, určite ste si všimli, že v mene Allahovom sa k vám bud´ prihovorí prvý “officer”, alebo vám pustia v telke zavesenej na sedadle pred vami krátku video modlitbu – čo je tiež akýsi náboženský prejav, no a ja panikárim. Raz som dokonca uzavrela zmluvu s bohom, ked´ nás pekne povytriasalo tam hore, ale s tým našim Bohom, i ked´ kočky sediace vedľa si púštali Korán, čím som potvrdila pravidlo že boh je len jeden a je jedno ako sa volá, lebo všetky tri sme let nakoniec prežili.

  • 30. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 200x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu